KEBAB VA ILLA!

Tjatjatjatjatja fjaaanton här dårå!

Jag lyckas med allt... Jag hade skrivit en lång fet jävla text men yes,
alltid ska man klanta sig å kryssade ner
allt när jag valde bild.. HMPF!
Aja, idag blire jkpg.. Om typ 2 timmar, har dygnat för orkade inte stiga upp så tidigt.
För jkpg blir det en fet frukost, å efter jkpg blire SÄNGEN!
Sen ikväll har Felicia fest, blir nog att dra dit å kolla läget,
annars blire nog lugnt. Är ganska trött men Jenni håller mig uppe!


Nu ska jag sluta skriva, börjar få "kramp"

2001's roligaste skämt : Sjukhuset i prag skrev ut en check.. hihi :D 

BYEBYE!




Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

hihi bara för jag är bäst som orkar vara uppe länge (a)<3

2010-01-02 @ 07:10:57
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0