Hey!

Halloj, jag är nog fan bloggsveriges mest aktiva bloggare!

Drog till jkpg vid klockan 09:00 med mamma, hon lackade för att jag
hade dygnat med det skiter jag i! Det blev ingen mobil
som jag hade tänkt mig men ett par jeans blev det iaf,
är helt nöjd med de. Vill inte köpa någon random mobil
utan vill hitta någon som jag känner: DEN SKA JAG HA!
men det verkar svårt  ;oooo



Skriver nog lite mer sen, jv å vispen är två små gurkor å
snart kommer förhoppningsvis roggarna hampus å alex,
sen blire Felicia ikväll.

Hare gött folket!

Å juste, cola är fö jävla gott! <3





Kommentarer
Postat av: Joel

CHA CHA ! =D

2010-01-02 @ 15:19:44
Postat av: jennikemppainen

haha jävla colanörd seriöst ;)<3

2010-01-03 @ 15:07:49
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/
Postat av: bäckströöööm

för det första, ofta du har blogg ;o och för de andra, älskar bilden :B cola <3

2010-04-12 @ 12:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0